• Ravel Energy Burner Ayarlanabilir Ağırlık Sehpa
  • Ravel Energy Burner Ayarlanabilir Ağırlık Sehpa
  • Ravel Energy Burner Ayarlanabilir Ağırlık Sehpa
 
  • Ravel Energy Burner Ayarlanabilir Ağırlık Sehpa

      Yorum Yap - Yorum ( 0 )
  • Tahmini Gönderim Süresi
    2
    Bu Üründen puan kazanabilirsiniz.
      saat   dakika   saniye içerisinde sipariş verirseniz bugün kargolanır.
    Sadece Kredi Kartı Siparişleriniz İçin Geçerlidir
Birlikte Satın Alabileceğiniz Ürünler
  • Reebok 75Cm Gymball (Rsb-10017)

    365,40 TL
  • Reebok Power Band Level 1(Rstb-10080)

    272,60 TL
  • Ürün Bilgisi

    Ravel Energy Burner Ayarlanabilir Ağırlık Sehpa Marka Ravel
    Ürün Özellikleri
    Ürün Adı: Ravel Energy Burner Ayarlanabilir Ağırlık Sehpası

    •  ÖZELLİKLER : KÖŞELİ BORULU, AYARLI SIRT EĞİM (10 Kademe ) VE OTURMA AÇISI ( 3 Kademe ) 
    •  PROFİL : KROMAJLI ÇELİK 50x50mmx1.5mm PROFİL KALINLIĞI 
    •  TAŞIMA KAPASİTESİ : 100 kg 
    •  KURULU EBATLAR : UZUNLUK= 116 CM, GENİŞLİK= 50 CM, YÜKSEKLİK= 120 CM
    •  NET-BRÜT AĞIRLIK : 14.6 kg – 16 kg

    •  YAPILABİLEN HAREKETLER : 

    Biceps (pazu) Egzersizleri 
      
    INCLINE BENCH DUMBBELL CURL 

    Adjustable Bench denilen üst kısmı ayarlanabilir bir sırada uygulanır. Sırt dayama platformu 35-45 dereceye ayarlanan Bench'e, sırt dayalı olarak oturulur. Her iki ele, avuç içleri yukarıya bakacak şekilde alınan dumbbell'lar, dirsekler vücut yanında sabit kalmak şartıyla, nefes verilerek, omuz yönüne doğru kaldırılır. Tekrar nefes alınarak, kontrollü ve yavaşça başlangıç durumuna dönülür. Hareket esnasında dirseklerin öne ve arkaya kaçmamasına dikkat edilmelidir. 

    DUMBBELL CONCENTRATION CURL 
     
      
    Bench'in kenarına oturularak, dumbbell, avuç içi yukarı bakacak şekilde tek el ile kavranır. Dirsek bacağın iç kısmına yaslanır ve ağırlık, nefes verilerek omuza doğru kaldırılır. Tekrar nefes alınarak başlangıç pozisyonuna, yavaş ve kontrollü olarak indirilir. Biceps kasının alt uçlarını şekillendiren ve onu yükselten bir egzersizdir. 

    Triceps (arka kol) Egzersizleri 
      
    SEATED ONE DUMBBELL TRICEPS EXTENSION 

    Düz benchin ucuna oturularak, iki el ile tutulan dumbbell, yukarıya kaldırılarak baş arkasına sarkıtılır, ve arkaya doğru sarkıtılmış olan dumbbell, nefes verilerek, dirsek ve kollar düzelinceye kadar, kontrollü ve yavaşça yukarıya kaldırılır ve nefes alınarak tekrar başlangıç durumuna dönülür ve devam edilir


    DUMBBELL TRICEPS REAR RAISE 
     

    Bench'in kenarına bir elle tutunarak gövde yere paralel olarak durulur. Bir el ile kavranan Dumbbell, dirsekle omuz arası vücut yanında sabit kalmak şartıyla, diz mesafesinden arkaya doğru kalça seviyesine doğru, dirsek tamamen düzelinceye kadar, nefes verilerek kaldırılır. Nefes alınarak tekrar başlangıç noktasına indirilir. Dikkat edilmesi gereken husus; bütün hareket devamınca, dirseğin vücut yanında ve sabit kalmasıdır. Triceps kickback de denilen bu hareket çift kolla da yapılabilir. 

    TWO ARM FLYING TRICEPS EXTENSION
      
    Düz bir sıra üzerine, iki ele alınan dumbbell ile sırt üstü uzanılır. Dirsek, yerle dik açı oluşturacak şekilde ve sabit kalır. Bu konumda, baş arkasına aşağıya doğru nefes alınarak indirilen dumbbell, tekrar nefes verilerek, dirsek tamamen düzelinceye ve triceps kası tamamen gerilinceye kadar yukarıya kaldırılır. Dikkat edilecek husus, hareket sırasında dirseğin mümkün olduğunca aşağı veya yukarıya hareket ettirilmemesidir. 


    TRICEPS EXTENSIONS 

    Duz olan bir sehpaya barbell alinarak yatilir , dirsekler krilimamasina ozen gostererek en ust noktadan kafamizin arkasina kadar barbell indirilir daha sonra tekrar yukari kollar duz olacak sekilde hareket tamamlanir.Bu hareket uygulanmasi esnasinda bir esle yapilmasini tavsiye ediyorum bunun nedeni bu hareketin bir diger ismi kafatasi ezilmesidir. 

    Deltoid (Omuz) Egzersizleri 

    SEATED DUMBBELL PRESS 
     
    Bench'in kenarına oturulur. Sırt platformu ayarlanarak dik pozisyona getirilen özel Bench'de sırtı tamamen dayamak suretiyle de uygulanabilir. Dumbbell'lar avuç içleri karşıya doğru bakacak şekilde sıkıca kavranır ve omuz hizasına getirilir,Omuz hizasından itibaren nefes verilerek yukarıya baş üzerine kadar kaldırılır ve nefes alarak tekrar başlangıç pozisyonuna indirilir. Hareket devamınca, dumbbell'lar yukarıya kaldırıldığında, ağırlıklar döndürülerek bir rotasyon ile çalışılırsa, omuzların değişik açılardan çalışması sağlanmış olur. 

    UPRIGHT ROWING 
     
     
    Barbell, ayakta duruş pozisyonunda iki el ile yaklaşık 20 cm.lik bir açıklıkla ve avuç içleri vücuda dönük olacak şekilde kavranır. Sonra çene altına doğru nefes verilerek kaldırma hareketi yapılır. Bu arada bilekler hafifçe içe doğru döndürülür. Barbell iyice çeneye yaklaştıktan sonra, hafifçe ve kontrollü olarak, nefes verilerek, başlangıç durumuna indirilir. Hareket sırasında dikkat edilecek husus; vücudun öne veya arkaya şahmınım önlemek ve dirsekleri muntazam olarak dışarıya doğru hareket ettirmektir. 

    REVERSE LATERAL ARM RAISE 
     
    Her iki ele alınan dumbbell'lar, avuç içleri yukarıya dönük olarak bacak yanlarında tutulur. Nefes vererek kaldırılarak baş üzerinde birleştirilir. Dumbbell'lar o noktadan itibaren avuç içleri yere bakacak şekilde çevrilerek, nefes almak suretiyle yavaş ve kontrollü olarak tekrar başlangıç durumuna getirilir. Bütün hareket boyunca başlangıçta avuç içlerinin yukarıya ve bitiş pozisyonunda ise yere dönük olmasına dikkat edilmelidir. 


    BENT OVER SIDE LATERAL RAISE 

    İki ele alınan dumbbell'larla gövde yere paralel olacak şekilde eğilmek suretiyle başlangıç pozisyonuna gelinir. Dirsekler ve dizler hafifçe kırık durumdadır. Avuç içleri birbirine bakacak şekilde tutulan dumbbell'lar, nefes verilerek yanlara doğru, baş seviyesine gelinceye kadar kaldırılır ve nefes alarak tekrar önde birleştirmek üzere indirilir. Arka omuz kaslarında etkili bir egzersizdir.Bir bench sehpasina oturularak ve egilmek suretiylede uygulanabilir. 


    SIRT EGZERSİZİ

    ONE ARM DUMBBELL ROWING 
     

    Vücut öne eğilmiş ve yere paralel pozisyonda, bench'in kenarından bir elle tutunulur, yerde bulunan dumbbell, diğer el ile sıkıca kavranarak, nefes vermek suretiyle göğüse doğru çekilir ve nefes alarak tekrar başlangıç pozisyonuna dönülür. Bu arada dizler de hafifçe kırık durumdadır. Hareket bütün sırt kaslarını kasarak, kontrollü ve yavaş uygulanmalıdır. 

    Abdominal (karın bölgesi) Egzersizleri 
      
    SIT-UP 
     
    Bench’e sırt üstü uzanılarak, eller bel yanlarında, baş arkasında veya göğüs üzerinde birleştirilmiş ve dizler hafifçe kırık olarak başlangıç durumuna gelinir. Nefes verilerek öne doğru hafifçe, kontrollü ve mide kaslarında gerginlik hissederek kalkılır. Bu pozisyonda beklemeden tekrar arkaya doğru nefes almak suretiyle ve sadece mide kaslarının gücüyle hareket yapılır. Eller ensede veya göğüs üzerinde birleştirildiği takdirde hareket biraz daha zorlaşır. Hareket sırasında dikkat edilmesi gereken husus mide kaslarının tamamen kontrol altında tutularak yavaş yapılması ve eğer eller baş arkasında ise, bütün hareket boyunca başa ve boyun omurlarına ellerle baskı uygulanmaması ve sırtın yere tamamen yapıştırılmamasıdır. 

    Pectoralis (Göğüs) Egzersizleri

    DUMBBELL BENCH PRESS 

     
    "Simple Bench" denilen düz bir sıra üzerine, her iki ele birer dumbbell almak suretiyle uzanılır. Dumbbell'ler omuz yanlarında ve avuç içleri bacak tarafına doğrudur. Bu konumda, nefes verilerek kollar tamamen düzelinceye ve göz seviyesine gelinceye kadar, kontrollü ve yavaşça kaldırılır, ve nefes alınarak tekrar başlangıç durumuna dönülür. Daha önce açıkladığımız "Bench Press" hareketinin dumbell'la yapılan versiyonu olup, daha ziyade şekillendirici çalışmalarda tercih edilir. 

    DUMBBELL FLYING 
     

    "Simple Bench" denilen düz bir sıra üzerine, her iki ele birer dumbbell almak suretiyle uzanılır. Dumbbell'ler omuz yanlarında ve avuç içleri gövdeye bakacak şekildedir. Başlangıç pozisyonu olan göz seviyesine getirilen dumbbell'lar, yavaşça ve kontrollü olarak yanlara doğru nefes verilerek açılır. Bu esnada dirsekler hafifçe kırıktır. Tekrar, göğüs kasları sıkıştırılarak, nefes vermek suretiyle göz seviyesine kadar kaldırılır. Dikkat edilmesi gereken husus; yanlara açarken dirseklerin hafifçe kırık olması ve açma hareketini iyice yanlara doğru yaparak, göğüs kaslarının tam gergin halde çalışmasını sağlamaktır. 

    CROSS BENCH DUMBBELL PULLOVER 
     

    Kalçalar ve bel dışarıda kalacak şekilde, sırt Bench'e dayanır. Baş ense kısmından itibaren arkaya doğru uzatılır ve omuzlar Bench'e iyice yerleştirilir. İki el ile ortasından kavranan dumbbell, yüze teğet geçecek şekilde nefes alınarak arkaya doğru sarkıtılır. Bu arada bütün gövde gergin vaziyettedir. Göğüs kafesi ve sırt tamamen gergin-leşince, nefes verilerek yine başa teğet geçecek şekilde başlangıç durumuna gelinir. Dikkat edilmesi gereken husus; kalçanın tamamen yere doğru tutulması ve dirseklerin hafif kırık olmasıdır. Çok iyi bir nefes açıcı ve traksiyon hareketidir. Yetişme çağındaki gençler için boy uzatma egzersizi olarak çok faydalıdır. 
  • Ürün Yorumları

    Soru Sor / Yorum Yap

    YORUM YAP - SORU SOR

    Yorum Yapın - Soru Sorun

    Lütfen Derecelendirme Seçin
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    İsminiz Görünsün mü? Evet
    Yorum Başlığınızı Yazınız
    Yorumunuzu Yazınız Gönder
  • Taksit Seçenekleri

    World
    Taksit Tutarı Toplam Tutar
    1 185,00 TRY x 1 185,00
    2 92,50 TRY x 2 185,00
    3 62,96 TRY x 3 188,89
    4 47,50 TRY x 4 190,00
    5 38,33 TRY x 5 191,66
    6 32,10 TRY x 6 192,59
    7 - -
    8 24,22 TRY x 8 193,79
    9 21,60 TRY x 9 194,44
    10 19,60 TRY x 10 196,01
    11 17,90 TRY x 11 196,93
    12 16,51 TRY x 12 198,14
    Bonus
    Taksit Tutarı Toplam Tutar
    1 185,00 TRY x 1 185,00
    2 - -
    3 - -
    4 - -
    5 37,00 TRY x (2+3) 185,00
    6 31,32 TRY x (3+3) 187,92
    7 - -
    8 - -
    9 - -
    10 - -
    11 - -
    12 - -
    Maximum
    Taksit Tutarı Toplam Tutar
    1 185,00 TRY x 1 185,00
    2 92,50 TRY x 2 185,00
    3 61,67 TRY x 3 185,00
    4 46,25 TRY x 4 185,00
    5 37,37 TRY x 5 186,85
    6 31,36 TRY x 6 188,15
    7 27,17 TRY x 7 190,18
    8 23,96 TRY x 8 191,66
    9 21,48 TRY x 9 193,33
    10 19,92 TRY x 10 199,25
    11 18,26 TRY x 11 200,91
    12 16,88 TRY x 12 202,58
    Axess
    Taksit Tutarı Toplam Tutar
    1 185,00 TRY x 1 185,00
    2 92,50 TRY x 2 185,00
    3 62,44 TRY x 3 187,31
    4 47,43 TRY x 4 189,74
    5 38,44 TRY x 5 192,18
    6 32,43 TRY x 6 194,60
    7 28,03 TRY x 7 196,19
    8 24,93 TRY x 8 199,45
    9 22,43 TRY x 9 201,89
    10 20,43 TRY x 10 204,31
    11 18,79 TRY x 11 206,74
    12 17,43 TRY x 12 209,16
    CardFinans
    Taksit Tutarı Toplam Tutar
    1 185,00 TRY x 1 185,00
    2 92,50 TRY x 2 185,00
    3 61,67 TRY x 3 185,00
    4 46,82 TRY x 4 187,28
    5 37,80 TRY x 5 189,00
    6 31,83 TRY x 6 190,98
    7 27,50 TRY x 7 192,47
    8 24,28 TRY x 8 194,21
    9 21,76 TRY x 9 195,82
    10 19,77 TRY x 10 197,67
    11 18,13 TRY x 11 199,41
    12 16,77 TRY x 12 201,26
    Parafcard
    Taksit Tutarı Toplam Tutar
    1 185,00 TRY x 1 185,00
    2 - -
    3 62,53 TRY x 3 187,59
    4 - -
    5 - -
    6 31,67 TRY x (4+2) 190,03
    7 - -
    8 24,06 TRY x (5+3) 192,46
    9 21,66 TRY x (6+3) 194,90
    10 - -
    11 - -
    12 16,85 TRY x (9+3) 202,21
    Diğer Banka Kartları Tek Çekim
    Taksit Tutarı Toplam Tutar
    1 185,00 TRY x 1 185,00
    2 - -
    3 - -
    4 - -
    5 - -
    6 - -
    7 - -
    8 - -
    9 - -
    10 - -
    11 - -
    12 - -
  • Ürün Özellikleri

    Ürün Özellikleri
  • İade Koşulları